Transcendent Group årsredovisning för 2019 är publicerad

April 27, 2020

Transcendent Groups årsredovisning för 2019 har publicerats och finns tillgänglig på företagets hemsida, https://transcendentgroup.com/investor-relations/.

För mer information, kontakta:
Martin Malm, VD Transcendent Group
martin.malm@transcendentgroup.com
+46 73 335 94 26

Om Transcendent Group
Hos Transcendent Group möter du erfarna konsulter inom Governance, Risk och Compliance. Våra tjänster skapar trygghet och möjligheter för myndigheter, företag och andra organisationer inom en rad olika branscher. Sedan bolagets start 2001 har Transcendent byggt ett differentierat erbjudande baserat på en värderingsdriven kultur med erfarna experter. Transcendent Group är en av Sveriges bästa arbetsplatser 2019 och har varit ett Great Place to Work sedan 2012. Transcendent Group har cirka 130 antal anställda i 8 länder runtom i Europa. Transcendent Group är noterat på Nasdaq First North Premier Growth Market. Bolagets Certified Adviser är Avanza Bank, +46(0)8-409 421 20, corp@avanza.se. För mer information, besök www.transcendentgroup.com.